Freitagsfüller #15 | Kalenderwoche 12


posted by Fantastin on

No comments


1. Mein Bauch nervt mich manchmal ziemlich mit Schmerzen und könnte außerdem flacher sein.
2. Nicht vergessen: Am 29.03.2012 Mama anrufen.
3. Willkommen ist mir das schöne Wetter zur Zeit.
4. Mein Haar braucht ein wenig Kürzung finde ich.
5. Da ist ein Friseurbesuch auf meiner To-Do-Liste.
6. Wie mein Kontostand zur Zeit schonwieder aussieht will ich gar nicht wissen.
7. Was das Wochenende angeht, heute Abend freue ich mich auf meinen Mann und den mit dem Wiedersehen einhergehenden Beginn des Wochenendes, morgen habe ich eine professionelle Auto-Innen-und-Außen-Reingiung, Öl-Nachfüllen, Wäschewaschen und Einkaufen geplant und Sonntag möchte ich ausschlafen und lecker essen!


Quelle: Klick



Friday's filler - Week 12 of 2012


1. My stomach is getting on my nerves sometimes with pain and could be more flat.

2. Don't forget: Call Mom on 29th of March.

3. Welcome is the nice weather at the moment.

4. My hair needs a little shortening I think.

5. There is a visit at the barber on my to-do-list.

6. About my bank balance right now I don't want to know.

7. About this weekend: Tonight I'm looking forward to my husband and the beginning of the weekend, tomorrow I plan to get a professionell car cleaning, fill up the car's oil, do my laundry and make the usual weekend-shopping of groceries and on sunday I want to sleep in and eat something yummy!


♥ ♥ ♥


 

Leave a Reply

Ich freue mich über jeden Kommentar von Euch und beantworte ihn so schnell wie möglich, meist darunter - also schaut öfter mal vorbei :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEARCH ME

Boudoir Tales. Powered by Blogger.

Copyright Boudoir Tales 2011
Powered by Your Inspiration Web
Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com